VILL HA SOMMAR NU!!

Okej,okej vinter,julen,nyår allt är det är helt underbart och snön är sånt fint fotoobjekt men kom igen nu, vi har haft vinter nu vill vi ha sommar! Okej visst våren är min favo årstid (inte bara för att jag fyller år då) men hela känslan, det är då allt kommer till liv efter att ha varit i vintersömn och fåglarnas kvitter och allt är så vackert då, kan ju inte säga att jag skulle vilja hoppa över den årstiden..Men just nu vill jag bara ha varmt ute, så man kan bada, vara ute med sina vänner utan att behöva frysa ihjäl och kunna gå i bara shorts och linne! Gud så underbart att bara behöva gå i ett linne till skolan och AAA, nej nu vill jag att snön ska försvinna och värmen ska komma! Vad har jag gjort mellan mitt förra inlägg och nu...Jo typ ingeting, borde plugga men no kan jag inte för jag måste prata med no läraren som varit sjuk hela denna vecka och jo i och för sig har jag jobbat lite med min musik uppgift, har gjort två låtar hitills som blev rätt så bra om jag får erkänna, men behöver jobba lite mer med de..Och jag har inte spelat sims...Fastnade vid FB och musik saken, hehe, men jag har varit ute och fotat till min andra blogg (fotoblogg) som finns länkad (besök den bitches) men där lägger jag mest bara upp bilder och här skriver jag mer persoligt eller ja dagboks form kan vi säga..Men nu ska jag bara göra ett kort inlägg sen ska jag spela sims...Och nu SKA jag göra det inte ska utan SKA!! Men här kommer bilder från idag och kanske gör ett till inlägg senare ikväll..igen..
 
Min fina katt Emil, haha han ska hjälpa till och dammsuga, gud så duktig han är<33 (har fem katter till,hehe)
 
Min fina lilla kanin vid namn Kanina(påhittit jag vet) sry för den suddiga bilden (Har två marsvin oxå)
 
Det här är nog den bästa bilden jag tagit idag, blev nöjd med den även fast den är lite suddig..
 
Min fina outfit idag, hehe OnePiece alltid lika varm och härlig att ha på vinter ;)
 
Asså jag kan ju inte le normalt! Hatar att le det blir så fult, men man får ju bjuda på lite på sig själv..
 
Puss,Puss på er...Hehe fin bild i know<3 (NOT DUCKFACE)
 
De bilderna får räcka, blev ganska många, hehe sry..Men jaja skit samma, undra om jag ska göra ett till inlägg vad jag ska ha för bilder då? Men nu ska jag spela sims sen ska vi äta Pizza till midda, MUMS!! Vet en bild som passar perfekt: 
 Haha, passade så bra just nu bara..Men tja,tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0