Heej

Mina rubriker suger jag vet, och jag vet att jag inte skrev igår, sorry, men jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn eftersom min mamma börjat bli beroende och min datorn är sönder så har inte så mycket tid...Kan inte skriva så mycket nu eftersom mamma vill ha datorn men idag har jag varit i stan med min älsklig (eme) bilder kommer imorgon och då ska jag berätta mer om dagen idag och visa vad jag köpte och så. Men har inte tid nu mamma stressar mig lite här...Men jag lyssnar just nu på Sofijah, har typ hört alla hennes låtar nu..Men som sagt skriver mer imorgon och lägger ut bilder men en sak kan jag säga och det är att vi var på 1D World!!! Skit kul, skriver mer imorgon då jag hoppas ha mer tid vid datorn :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0