Länge sen!?

Jag vet att det var skit länge sen jag blogga, har varit upptagen med en person som visade sig vara skit! Så jag ber så mycket om ursäkt att jag inte bloggade och slösade tid på denna person. Jag vill inte nämna några namn tyvärr jag är inte så öppen än, kanske kommer jag bli det efter ett tag i bloggen men än så länge så vill jag inte nämna några namn hoppas ni förstår. Men nu är jag här igen och har insett en sak, killar i min ålder är så in i helvete dåliga när det gäller kärlek som mina föräldrar sa om man ska ha en kille som är lika mogen som en själv måste man leta efter en kille i 17 års åldern eller något. Men just nu tänker jag inte låta någon kille komma nära mitt hjärta igen för det blir bara krossat. Första gången jag verkligen blev kär på riktigt så blev mitt hjärta krossat, jag hoppades för mycket och jag slutade lite på kärleken men inte så långt tid där efter så var jag dum nog att tro på kärleken igen men den här gången så hade jag inte hoppats för mycket på att det skulle hålla så jag blev inte lika ledsen som jag blev innan. Det ända som jag blev ledsen över var hur han gjorde dagen då han dumpa mig. Han "höll på med mig" under hela kvällen för att testa om han fortfarande gilla mig och sen senare på kvällen då vi var på väg hem dumpa han mig, det sårade mig mest och det som sårade mig också var det att nu efter så kan han inte ens vara man nog att ens vara min vän, han säger att det kommer sluta dåligt, vad kan hända? Att han börjar gilla mig igen och han vill inte det? Fattar inte hur han tänker, men som sagt jag skiter i att han dumpa mig men det var sättet han gjorde det på som sårade mig men två dagar efter att han dumpat mig så mår jag fint igen. Jag tänker så här: Det som hände mellan oss var bara en sportlovs flört, nu är lovet över och det som hände mellan oss existerar inte längre och det har aldrig hänt, och det funkar att tänka så för det känns som om jag aldrig någonsin har varit vän med han ens, och han kanske hade rätt vi ska nog inte vara vänner ens för vi var inte så bra vänner innan sportlovet och nu är det precis som det var innan, vilket är bra för jag mår så sjukt bra just nu! Jag borde tacka de killar som krossat mitt hjärta för efter varje gång så kommer jag tillbaka starkare än innan. Under en tid nu ska jag bara tänka på tre saker i stort sätt och det är: Mig, Vänner och Familjen. Men nu vet ni varför jag inte bloggat, för att jag slösat bort mitt lov på en kille som bara beter sig barnsligt och som en tölp! Ska läggaupp lite bilder nu då ;)
 
Så här ska jag börja tänka varje dag då jag vaknar!
 
Det här är oftast sant!
 
LIKE A BOSS!!!
 
Så sant!
 
En "fin" bild på mig och Emil (Jag är katten ofc)
 
De bilderna får räcka för idag, nu ska jag lyssnar på Sofijah - Vänta för alltid, den är bra och beskriver lite hur jag känner, men hur jag än mår och känner så ska jag leva vidare i mitt liv! Jag tänker inte låta de personer som krossar mig se mig gråta, då låter jag de vinna. Jag ska le och skratta o visa hur lycklig jag är utan de! Nu ska jag i alla fall lyssna på den där låten och chatta lite med min finaste ängel (Emelie) senare ska jag tagga träning, skriver imorgon, då ska jag lägga ut någon av dikterna jag skrivit, Tja, Tja bitches<33
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0