Tja,Tja

Vet att jag lovade att skriva ett till inlägg igår kväll men jag somna, hehe! Men kan säga hur min dag såg ut igår kväll..Jo jag hade faktiskt roligt på kvällen med Simon då vi såg Blood Dimond, den var bra dess värre han jag inte se klart den eftersom jag skulle hem vid halv tolv och simon var snäll och följde mig hem (trots att jag spillde cola i hans säng, hehe) Och misstolka inte det där, vi hade roligt, i don't meen so! Jag mena att vi hade roligt like friends you know..Idag vad har jag gjort idag? Jo jag vakna vid tjugo i elva av att julia sms mig (vi har typ små bråkat hela helgen) men nu så löste allt sig och jag känner mig så fri efter att jag berättat allt som jag inte vågat säga till henne tidigare och nu är vi vänner och lalala allt är löst..Men vissa saker undrar jag över och kommer nog alltid göra det för tror hon inte kommer svara på de frågorna, men,men livet går vidare! Sen försökte jag få tag i Eme och hon svara med låg och sov man ba wtf?!?! Sen svara hon senare oxå och då var hon halv vaken typ...Men ja resten av dagen har jag typ gjort eng läxan, skit kul...Menar det! Det var faktiskt roligt eftersom jag skrev om ngt jag gillade, vi skulle skriva ngt som rörde sig om USA jag valde...THE TWILIGHT SAGA!!! Haha bra val va? Nej men det var roligt även fast jag typ redan visste allt om twilight,new moon, mm. Men det var ändå kul att fixa power point och göra allt snyggt. Sen var jag ute en stund med Eme på kvällen och vi gick runt och prata sen så var det skit läskigt, det åkte ner en bil till våran lilla lanthandel med hög musik och fullpropad av folk de gick ut ur bilen och typ kolla i post lådan som finns där nere, Eme bara sa kom vi går nu jag kollade bak och var skit nyfiken hon ba..Kolla inte bak!! Sen när de åkt och det gått kanske tio min så kom en till bil dit ner men inte samma och gjorde ngt, man ba WTF!!! Fatta inget och de var inte ägarna...tror jag o.O Men det var mystiskt i alla fall...Men just nu vad gör jag nu? Jo jag laddar upp massa 1D bilder, har typ blivit beroende av de tack vare Eme, nej men de är så himmla snygga!!!!! Tänk och va ihop med ngn av de?!?! OMG!!! Ni fattar nog vad bild temat blir nu ;) 1D så klart och någon bild på mig oxå då!
 
OMG!!! HARRY STYLES<33
 
Puss på dig med Liam Payne<33
 
That smile!!! Louis Tomlinson<33
 
Snygg eller inte? Liam Horan<33 (haha Horan)
 
Soo sexy!!!!!!!!!!! OMFG ZAYN MAILK<3333
 
Blev tvungen att ladda upp två på Zayn, så snygg!!!<33333
 
Här är en bild på mig som jag änvänder till min redovisning, har den i slutet med texten THE END!
 
Och ja det var "THE END" av det här inlägget, hoppas ni gillade bilder, tja,tja bitches<33 (lyssnar på One Direction - Irresisble just nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0