FÖRLÅT!!

Sry att jag inte skrivit men jag har faktiskt haft ett liv, Hallå! Nej men haft träning och skola och sånt, sen så går man ju ut på kvällarna och när man kommer hem är man så in i helvete trött att man inte orkar göra ngt..Så därför har jag inte skrivit. Och jag ber om ursäkt för det. Jag behöver nog inte gå igenom om vad jag gjort de senaste dagarna så blir nog ett flera tusen raders långt inlägg, hehe, nej man jag ska berätta vad jag gjort idag åtminstonde.  Idag hade vi typ sportdag eller ja vad vi nu ska kalla det, jag hade badminton från 9 till 11 sen lunch i en timme sedan hade jag kampsport fram till klockan ett. Det var varit en rolig dag, förut de att jag har as ont i halsen och så hade liute jobbigt och igår var jag ätligen utagen till en filckor 97 divition 1 match, men kunde i spela för att jag hade ont i halsen och hosta (pratar om innebandy nu). Det jobbiga med den här dagen är att jag och Simon råkade ta tidiga bussen fast vi kunde tagit sena. Men vi fördrev tiden med min nya iphone, och spelade lite draw something... Det var rätt så kul ändå! Men ja annars har jag inte gjort något speciellt idag.... tror jag, men ja just nu chattar jag och lyssnar på "let her go" med passenger, oj där kom lite tips in, och juste har glömt att ge tips, opps! Men nu ska jag lägga in bilder sen så ska jag fortsätta med mitt. Och juste ska bara klaga över en sak först, SKOLAN ÄR SÅ FUCKING DUM NÄR DET GÄLLER LÄXOR. DE SÄGER: DU HAR HAFT JÄTTE LÅNG TID PÅ DIG OCH ATT MAN MÅSTE PREROITERA (stavning) TIDEN, DET ÄR BARA 24 TIMMAR PER DAG, VI GÅR I SKOLAN TYP HÄLFTEN AV DE TIDEN OCH SEN HAR MAN ANDRA LÄXOR OXÅ!!! MEN INGA LÄRARE FATTAR DET!!!! Så nu var det sagt, haha, dampa lite, men nu ska jag lägga in bilder från min nya iphone!!!!
 
 
 
 
 
 Lite egobilder (fjortiiis) och sen en vacker bild då jag leeeeer, smile asså!!! HaHa de bilderna får duga för idag, nu när jag fått min iphone så ska jag försöka ta lite bilder till min andra fotoblogg oxå, tja,tja bitches<33


Kommentarer
Beboo

Älskar dig finis! <3333333

Svar: Älskar dig oxå min fina Siz<3333
monstermuppen.blogg.se

2013-02-11 @ 20:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0