Heej!

Nu har jag fixat mitt hår...Färgade det ju igår och blev väl ganska nöjd men det var inte så ljust som jag velat men jag färgade håret idag igen och nu är det väldigt blont! Jag är nöjd över det här, tummen upp till min mamma som hjälpte mig. Bild kommer snare. Idag spelade jag match, vi kvalade för att få spela kvartsfinal och vi vann!!!! Så nu är vi i kvartsfinal men ett litet problem är att kvartsfinalen är på söndag denna helg som kommer och hela den helgen så är laget på en innebandycup så vi får se hur tränarna löser det här. Men, men vi får se hur det blir..Just nu så är jag innne på fb och väntar på att maten ska bli klar...Mer än så har nog inte hänt idag, ska försöka komma på något intresant imorgon, men här kommer lite bilder :)
 
 
 
Bild från igår då jag färgade det, färgen är pärlblond
 
Så här såg det ut igår efter att jag färgat det
 
Här är jag idag då jag färgar håret, färgen idag är extremt blond...Äter lite pizza medans jag vänat :3
 
Så här ser jag ut nu, är lite blöt i håret frt på bilden xD
 
Här är jag just nu, nästan exakt nu, är faktiskt nöjd...Fast syns inte så bra på bilderna som mitt hår ser ut exakt 
 
Men nu ska jag äta, tja tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0