Ny kategori!

Heej på er denna sena kväll, skapade en ny kategori som heter Bok/film/musiktips där jag ska ge er lite tips om böcker,filmer och olika låtar, fattar man ju på namnet tror jag?! Nej men jag kände att det var dags att ha lite olika kategorier och eftersom jag inte visste vad jag skulle göra för kategori så gjorde jag bara något som kändes enkelt, allså att ge tips på olika böcker/filmer/låtar. Har fixat mitt tema lite nu och jag tror det får se ut såhär tills vidare, blev rätt nöjd ändå. Vacker bild jag har som header va? Haha, det är för att hedra min kära vän, oj shit låter som hon vore död eller något men det är hon inte och för övrigt är hon inte min kära vän utan min kära syster. Men tror jag ska börja avsluta det här inlägget och lägga in lite bilder sen ska jag göra ett nytt inlägg fast i min andra kategori, kändes lite mycket att skriva allt det här i den kategorin, hehe, jag ska försöka ge tips på antingen någon bra film,bok eller låt så ofta jag, lovar inte att det blir varje dag men ska försöka.
 
Min första Header som jag slängde ihop :)
 
 
En till som jag gjort, eller ja, gjort och gjort, jag har fixat lite med text och sånt ;)

Aww<33 Gud så söt han är!!!!!!

De bilderna får räka, kommer snart ett inlägg i tips hörnan, kolla där!!! Tja,tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0