11 dagar sen :/

Sorry att jag inte skrivit eller bloggat heter det ju...Hur som helst sorry för att jag inte bloggat på ett tag, senaste gången var den 2 mars vilket var 11 dagar sen och jag ber om ursäkt för det. Jag vill vara aktiv med bloggen men just nu är det så himmla mycket som kommer emellan, mitt liv ja det har varit lite trassligt med skolan (alla läxor vi får) men nu börjar jag få tag på allt och har gjort en planering. Sen så har min mamma blivit beroende av tradera så jag får inte sitta vid datorn så mycket....Nu kommer mamma ner och snart kör hon bort mig..Men ska försöka göra ett inlägg lite senare ikväll och då ska jag lägga ut bilderna från 1D world som jag lovade sist, men om jag inte får datorn någon mer gång ikväll så lovar jag att skriva imorgon! Och nu lovar jag verkligen att göra det!!!! Ber åter igen om ursäkt att livet kom emellan, men det händer ibland ;) Tja, Tja bitches<333
 
Peace out bitches!!! ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0