Heej

Hejsan på er nu sitter jag i klassrummet och har svenska och håller på att skriva en bokrecension till våran bokblogg eller ja svenskablogg kan vi kalla det för  vi lägger inte bara ut recensioner på böcker utan oxå på filmer och lite sånt. Kolla gärna in på den bloggen Anfangerna.blogg.se skulle uppskatta om ni kollade in där eller ja det skulle vara trevligt, alla lärare på hela våran skola följer oss, pinsamt!!! Nej men det känns lite, ja, lite konstigt tycker jag. Ja efter skolan måste jag vänta 40 minuter efter vi slutat för att jag har omprov, eller omprov är det ju inte, jag ska göra ett prov som jag inte gjort än. Men jag ska läsa egenom pappret om teorin, vi har om kroppen och muskler och så, ganska tråkigt och fastnar inte inte huvudet eller. Men som tur är så behöver jag inte vara ensam för Simon ska oxå ha omprov, jippi, nej men det är fler som oxå ska ha omprov i min klass. Men jag lovade att jag skulle vara med Simon medan vi väntade tills då omprovstiden började. Men jag tror inte jag har så mycket mer att skriva om, jo juste jag har typ dampat sönder på Danne, han är så jävla omogen så det är inte sant sen så kallar han mig för omogen då det är han som säger noob, bitch och håller på så, DET är omoget. Och han säger att vara dryg är inte att vara omogen men det är det ju, asså vafan tror han själv!??!?! Det är en del av att vara omogen! Asså sen i skolan nu så säger han hej till mig som om inget hade hänt, man ba: WTF IS WRONG WITH YOU!!! Men Simon sa att han skulle prata med Danne, oj vad jag tjatar om Simon, men jag har ju faktiskt skrivit med han 24/7 flera dagar i sträck då blir man lite ja... Ni kanske fattar och om ni inte gör det, synd för er ;) Nej men nu ska jag lägga upp lite bilder så jag ska nog sluta skriva nu...
 
En fin bild jag och Liss rita för länge sen^^
 
Min lilla Bebo, älskar dig Lizzy<3333
 
Nu har jag inget mer att lägga ut eller skriva så jag ska avsluta och göra lite svenska, hehe...Tja, tja bitches<333
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0