Tja,Tja!!!

Heeej på er, sorry att jag inte skrev igår men jag hade fullt upp, direkt efter skolan åker jag till träningen sen då jag kom hem så åt jag och duschade, när allt var klart så satte jag mig och plugga no. Så jag hann helt enkelt men jag bloggar ju idag. Vad har jag gjort idag då? Jo jag blev väckt vid kvart över sex men somnade om sen kom mamma upp igen och sa till mig. Då gick jag upp ner för trappan och la mig i soffan....och somnade om. När mamma och pappa åkte till jobbet så kommer jag bara ihåg att jag satte mig upp i soffan och skulle gå upp och klä mig sen minns jag inte vad som hände, sen vaknade jag i soffan 20 i åtta. Jag kände mig jätte yr och hade huvudvärk så jag ringde mamma och sa att jag mådde dåligt. När jag gjort de så somna jag om igen..Så det mesta jag gjort idag är att sova, hehe. Just nu så läser jag igenom tyskan (har prov imorgon) så måste plugga, plugga, plugga hur dåligt jag än mår. Men jag pluggar bara inte jag lyssnar även på Eminem och chattar lite med Danne, Katja och Simon, så kul jag har, host,host... Nej men jag har väl rätt så kul i alla fall, men jag ska väl lägga upp lite bilder sen ska jag  även ge tips på någon bok, film eller låt...
 
Såå sant ju!!
 
Japp jag har kanske förlåtit dig men jag glömmer aldrig vad du gjort!
 
Ja, varför höll jag fast vid dig så länge, jag ångrar det så!!
 
Det här ska jag ju säga då alla frågar, är du ledsen!!
 
Ja det var lite bilder som jag tog från fb, haha noobig jag är. Men hade inga bilder att lägga up så det fick bli de där bilderna. Nu ska jag skriva tips till er, Tja, Tja bitches<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0