Prao!!!

Idag var första proadagen den var....aa lite awkward måste jag säga. De var rätt så snälla där men ja det var ändå awkward, sen så en av skokloster gangster eller vad fan man ska säga, men han jobbar där och det känns konstigt men han är shysst. Jag proar på 7 Eleven, hehe bästa stället...eller inte, men det var rätt så kul ändå. Men jag har typ inget att skriva om direkt..Jag kanske har saker att skriva men jag kan inte skriva de sakerna bara för att ja folk som inte får läsa det vet om min blogg, så det går inte. Funderar på att göra en ny blogg där jag kan skirva nästan exakt vad jag vill. Men kommer inte att länka den på den här bloggen, men jag kommer frt att blogga här för det här är ju min guld blogg, okej det kan jag inte säga men ja ni kanske fattar. Nu ska jag lägga in lite bilder sen ska jag göra en ny blogg :)
 
Jag innan läggdags^^
 
Jao!!!! 
 
7 Eleven, tagga 2 veckor nu då!!! -_-
 
Har förkänat det här tycker jag^^
 
Det var allt för nu tror jag...Nu ska jag lyssna på lite musik och göra en ny blogg, tja,tja bitches<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0