Oaktiv! Jag vet!

Jag vet att jag är oaktiv just nu, men för det första så har mamma datorn 24/7, för det andra så mår jag inte så bra just nu (alltid trött och så) och för det tredje ligger jag efter i skolan och måste försöka komma ikapp. Så ja jag är lite oaktiv och jag försöker skriva så ofta jag hinner, tro mig! Jag vill blogga jag tycker att det är skit kul och ja skönt att få skriva det man känner för....Men tiden räcker inte till tyvärr. Men nu bloggar jag, det är positivt eller hur? Men hur som helst vad gör jag nu? Jo jag sitter och lyssnar på musik, och vad jag lyssnar på? Jo jag lyssnar på Fonky Fresh, vilken låt? Jo gamla tider...Har aldrig hört den innan, konstigt nog, men jaja skit samma. Snart ska jag försöka plugga lite, men först ladda ner ny musik till mobilen! WOOP, WOOP!!! Men vad ska jag ladda upp för bilder? Får väl se om jag hittar några bra (ego bilder) hehe^^ Men ja nu ska jag avrunda, ska försöka skriva imorgon eller kanske lite senare idag ;)
 
 
 
 
 
 
Såå snygga bilder asså, speciellt de på 1D och min bebo (Eme), jag där emot, nja okej jag var helt okej på de flesta bilder inte för att skryta, men jag har bilder som är hemska om man jämnför med de jag la ut, så det är räcka, Tja,Tja bitches<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0