Heeejsaaaan!!

Hejsan på er alla kära läsare! Okej nej skojja ba lite med er, idag har varit en fantastiskt dag..Nej skojja bara den har väl varit okej men har haft en klump i magen ända sen jag sa en personlig sak till Julia (min kompis) och blää varför sa jag det, okej visst jag kände mig tvungen och hon är min vän och den här saken tyckte jag att hon borde veta..Men nu släpper vi det! Idag har jag varit i skolan, jippi, vi hade två redovisningar, svenska och engelska men hann aldrig redovisa engelskan så ska göra det på...onsdag tror jag det var..Men svenskan gick ju bra, våran fina reklam film, hehe, nej men jag tycker att våran var typ bäst, inte för att skryta men den var i alla fall okej tycker jag. Mer idag humm...Vad gjorde jag när jag kom hem? Jo jag var med Liss och vi kollade på tv och åt mellis, muuuummmmss<333 Och sen spelade vi lite sims 2, länge sen jag spela sims 2! Sen följde jag henne hem...Som alltid, haha nej skojja men jag tycker att det är skönt att få sig en promenad och speciellt när det är mörkt, gillar faktiskt att vara uta eller ja gå en promenad med musik på högsta volum och bara gå runt i mörkret, så avslappnade<3 Juste sen idag fick jag min IPHONE!!!!!!<33333 Det är en Iphone 4 som jag fått köpa av min mammas arbetskompis (låter lite kul med kompis,hehe) fick den för 1000kr nu måste jag bara skaffa ett minkro-simkort (eller ngt sånt) till det så jag kan använda den, längtar så tills jag kan använda den!!! Öppnar typ locket till kartongen 24/7 bara för att kolla på den<3 TUSEN TACK TILL SANNA!! Nu måste jag bara ringa henne imorgon eftersom jag inte hittar ett skit på Tresidan, sen har jag andra frågor rörande mobilen oxå...tror jag..Nej men kanske dags att sova nu, eller vad säger ni? En sak till bara innan bilderna kommer, imorgon slutar vi vid fem i tolv och klockan tre då omprovs tider är så skulle jag ha gjort ett prov men ska jag behöva stanna kvar i skolan i tre timmar helt själv utan ngn att vara med!?!?! Ska prata med gympaläraren och min kontaklärare och jag får göra det ngn annan gång, har ju läxor o andra prov denna vecka oxå som jag måste hem o plugga till sen så har jag ju träning på kvällen och eftersom det är gympaprov jag ska göra kanske han säger att jag kan hoppa över att göra provet imr eftersom jag har träning! HOPPAS DET!!! För pallar inte sitta for ever alone i skolan i tre timmar innan jag kan göra ett litet prov som jag lika gärna kan göra på lunchen eller ngn annan dag efter skolan!! Kan göra det nästa vecka på omprovstiden!?!? Hoppas han säger att jag får göra det, han är snäll vår gympalärare men ibland kan han vara lite ja vad säger man? Typ sträng, men hoppas han tilåter det i alla fall!! 
 
 


 
 
 
Lite 1D saker jag ska köpa tror jag!<333 Sen så min nya mobil (IPHONE 4!!!<333) Väldigt gott skick måste jag säga!!!!!! :D :D :D Så himmla glad över den!!!!!!! Skiter i hur mycket pengar jag slösar på att köpa allt som krävs, värt det till 100%!! Men nu måste jag sova, tja,tja bitches<3333
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0