Heeeej^^

Tja på er! Förlåt att jag inte skrev igår men hade ju träning direkt efter skolan sen när jag kom hem så orkade jag knappt röra mig, var helt slut. Idag har jag inte gjort mycket, var i skolan i en timme för att jag mådde dåligt, känner mig häning och trött. Sen så blir man lite uttmattad av att tänka på allt som hänt, jag tänkte på det Liss sa: älskade du Simon? Vilket är en sån otroligt dum fråga egentligen för även om jag gör det eller inte så har vi ändå gjort slut så det är ju skit samma om jag gör det eller gjorde det eller what ever! Och hon undrade hur jag kunde ta allt så lungt och det är ju för att jag varit med om det här förut och vet hur jag ska göra för att må så bäst som möjligt och det är att bara glömma det som hänt och låsas som om det aldrig hänt, det är jobbigt men efter ett tag blir det bra. En sak som jag stör mig på är när folk tittar på en (ex i klassrummet) och man låsas som om man inte ser de men ändå så kollar de på en (inte bitch blickar) sen då man vänder huvudet mot de så tittar de bort och låsas som ingeting, så störande!! Det händer mig varje dag. Just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify, lyssnar på Kartellen jao! Sen så funderar jag på om jag ska äta lunch eller inte, har ätit en macka..Jag väntar nog med det ett tag till, kan äta mellanmål sen istället. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..Hmm, just jag kanske ska lägga ut mina dikter på bloggen, men jag har inte bestämt mig än och de är inte direkt dikter typ bara texter om livet och ja typ dikter kan man säga. Men de är lite personliga dikter vissa av de så därför funderar jag på om jag ska lägga upp de eller inte. Jag har inte direkt något mer att skriva så jag antar att jag lägger upp lite bilder och sen gör lite situps ;)
 
Perfect Face<33
 
HaHa, tänkt om katter såg ut så! 
 
Älskar den här senen så himmla mycket<33
 
Så fin bild på mig! (Not)
 
De bilderna får räcka, nu ska jag lyssna på lite Sofijah och sjuga med lite (kan typ alla hennes låtar) sen lyssna på lite Taylor Swift, blivit beroende av låten Love Story!! Tja, Tja Bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0