OMFG!!!

I'm back in the game now!!!! Jag tror jag har tid att lägga in minst ett liten inlägg per dag nu så i'm back in the game bitches!!!! Hoppas jag, har kommit ikapp i skolan lite nu över lovet så det känns skööönt!!! Har ju haft det ganska jobbigt under de senaste veckorna, mått dåligt och inte orkat gjort något alls typ. Ja typ varit lite deppig, men nu är det bättre som tur är..Just nu sitter jag och har skit tråkigt, tar lite loliga bilder på webcam toy, hehe. Ska egentligen göra svenska men jag behöver inte datorn till det men jag vill sitta vid datorn såå jag kom på att jag kunde blogga! Snart ska jag färga hårt!!!!! Jippi eller jag ska tona det ljusare fast det är faktiskt att färga det. Lite senare under veckan som kommer så ska jag göra dip dye, tänk er ljust blond med isblått dip dye...Hoppas ni föreställer er samma sak som jag: SKIT SNYGGT!!! Längtar!!! Under denna vecka ska jag oxå ta hål i navel, har nyss fyllt 15, hihi. Jag vill ta hål i näsan också men pappa är emot det men mamma därimot är lite mera vi får se, hoppas jag får det!!! Jag ska även ta två hål till i mitt högra öra, tror jag vill ha i höger...Vi får se men jag ska i alla fall ta två hål till, mamma ska göra det på mig...Med is och nål, kmr göra ont..Men det ör värt de! Jag ska lägga in lite bilder nu senare kan jag lägga in bilder på hur jag serut efter att jag färgat det :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0