Torsdag (snart fredag)

Okej har klarat av skolan hittills, bara fredag kvar sen kommer helg ljuva helg!! Förlåt kan jag väl säga än en gång för att jag inte har skrivit på 4 dagar tror jag det är, men jag är så aktiv jag kan och ska försöka bli mer aktiv..Men ja vad har man gjort idag då, jo jag skulle haft gympa prov men jag mådde dåligt så åkte hem, igår då jag plugga så somna jag runt tio sen vaknade jag vid tre och kom på att jag inte hade pluggat klart så satte mig klockan tre på morgonen och pluggade gympa till klockan fem då gick jag och la mig så jag skulle kunna sova i en timme innan jag skulle gå upp. Ja det var min grymma natt. Jag har inte gjort så mycket mer än att varit i skolan idag och när jag kom hem så satte jag mig vid tv och halvsov sen satte jag mig vid datorn, och nu sitter jag här och hade inget att göra då kom jag på att jag borde skriva ett inlägg. Ja min vecka har väl inte varit så skit kul, måndagen var så hemsk som den kunde bli höll verkligen på att bryta ihop då. Det började med att jag vaknade mitt i natten och mådde skit dåligt, hade ont i halsen, mina ögon var helt torra och sved sen så hosta jag och var skit snorig men sen vid sex då jag skulle gå upp så hade de gått över så då blev jag tvungen att gå till skolan sen väl i skolan så tog jag en killes mössa, han heter Danne, och då så skoja jag med han och så sen så hade jag den sen gav jag den utan att han visste de till min kompis Katja och så sa jag till han att jag sålde den till en liten kille som gick förbi och i slutet av dagen så sa jag till slut till han att Katja hade den då sa han till mig, "men vafan, inte hon, kunde du inte bara ha spolat ner den i toaletten eller eldat upp den eller något, allt utom det", jag blev typ skit arg på han så jag sa det till Katja och ja de har ett förflutet men Danne började frysa ut henne och låsas som om hon inte fanns vilket ag tycker är en skit dålig stil sen så snacka han skit om henne. Så Katja blev jätte ledsen och började gråta så då fick jag damp, asså det blev helt black out liksom så jag gick ut till busshållplatsen där Danne var och skällde ut han, nu när jag tänker efter så skällde jag ut han framför alla andra, pinsamt, men tänkte inte på det då för som sagt det var liksom black out jag tänkte bara på hur jävla dåligt Katja mådde och att hon mått dåligt av det här ända sen i Sommar bara det att hon inte visat det så mycket men nu nej nu var det droppen. Så jag stod där och skrek på han och han bara skratta och sa varför skulle jag vilja snacka med han..Jag brydde mig mest om detta för att jag är hennes vän såklart men jag är ju även kamrat stödjare och det är Danne också, vilket jag inte fattar varför han är det..Och jag stod där och sa en massa till han och en kille som heter Oliver (inga kommentarer om vem han är, vill inte ta den historian eftersom mina vänner läser min blogg ibland) men hur som helst är Oliver också kamrat stödjare så sa Oliver att Danne kunde väl åtminstone säga att han inte ville prata med henne eller något, nu liksom så frös han ut henne! Men Danne strunta bara i det så jag blev förbanad och gick där ifrån och sa till Karin som är "ledare" för oss kamrat stödjare hur allt låg till och att Katja mådde jätte dåligt och dagen efter så gick bara jag och Katja och snacka med Karin och kom fram till att hon skulle snacka med Danne och att vi kanske ska höras lite längre fram och se hur det blivit med det här, jag vill inte gå in på detaljer vad vi snacka om eftersom det är inte så schysst mot Katja. Men ja så låg det till och sen så efter skolan så mådde jag skit dåligt så jag snacka lite med Oliver sen så stannade jag i skolan till typ ja klockan tio i fem typ, jag kände att jag behövde lite paus från allt. Sen dagen efter alltså tisdag så mådde jag skit för då tänkte jag på så himla mycket negativt och när alla kom och såg att jag mådde skit och alla kramade om mig så höll jag verkligen på att börja gråta så jag gick ifrån lektionen en stund för att samla mig och hålla tillbaka tårarna eftersom jag inte gillar att visa mig svag framför andra och så..Efter skolan så snackade jag med Liss lite och så om allt som hänt och så vidare och hur dåligt jag mådde och hon gav mig så goda råd och ja ända sen hon pratade vett i mig och jag fann en sak i mitt liv som jag ska kämpa för så har jag mått så himla bra, jag har slutat att tänka på allt som hänt så mycket och det funkar just då sen visst ibland så tänker man på det och börjar må dåligt men jag tänker på det som hänt (inte bara det här med Danne utan saker som rör mig som jag inte riktigt kan skriva på bloggen, sry) och jag mår bra av det, sen så pratar jag ut om mina känslor och så med den person som kan få mig att må så himla bra i alla lägen, Emelie, jag är så himla glad att hon finns och fattar inte att jag fått en sån fin vän, eller vän vad säger jag menar syster så klart<3 Hon är en del av min familj kan jag lugnt säga! Och jag känner att jag mår bra av det samtidigt som jag inte vet helt vad jag har för mål i mitt liv som jag kämpar för men jag känner bara i hela min kropp att jag har något mål som jag måste kämpa för och inte tappa hoppet om, även fast jag inte vet vad.. Oj blev ett litet långt inlägg, hehe, så jag ska väl runda av nu så jag har något att skriva om imorgon. Ja lägger väl ut några bilder sen får jag sluta skriva. Men grejen är att när jag börjar skriva så kommer jag in i det och bara fortsätter och fortsätter, känner att det är så skönt att få skriva av sig lite..Nu gjorde jag det igen men nu kommer bilderna! (så jag inte kommer av mig igen)
Jag och min underbara Emelie
Har börjat se om serien Glee^^ Den är såå bra!
Min underbara Emelie igen, inga kommentarer om hur jag ser ut ;)
Sån super fin bild på min underbara vän Liss. Ja de bilderna får räcka, haha ja jag nämnde underbar lite ofta men de är för att mina vänner (i alla fall de två) är underbara, men nu ska jag snacka med Eme (Emelie) och sen ska jag plugga lite, känns som det ända jag gör är att plugga, men jag antar att de är nu jag ska säga "tja,tja bitches" så jag säger väl det (en gång till) tja,tja bitches<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0