Skolan -_-

Sitter i skolan just nu och har svenska, vad ska man göra om man inte har något och göra? Jo då loggar man in på facebook och chattar med klasskamrater som också är inloggade..WoW superkul lektion va, okej egetligen så ska jag göra en reklamfilm men jag och mina "medspelare" har inte med saker som vi behöver till den så vi kan inte göra det och sen så ska vi också göra en reklam sak till men den har jag hemma så det är = har inget att göra..Men nu så slutar svenskan så det blev ett snabb inlägg men jag skriver senare ikväll också eller ja då jag kommer hem, nu ska jag tagga gympa undra om vi har teori eller inte? Här kommer lite bilder jag tagit i skolan(inte idag)
Fina jag, eller inte..
Ja en till fin bild på mig...host host.. Men de får räcka nu ska jag ha idrott, hipp hipp hurra..Nej men det ska väl bli kul, men inte om vi har teori så är det så himla boring! Men skriver lite mer någon annan gång idag, tja tja bitches<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0