Sent inlägg!

Tja! Nu blev ett lite sent inlägg eftersom jag haft match och så vidare. Imorgon är det skola igen tagga....pallar verkligen inte med skolan är så jävla drygt har typ tusen läxor denna vecka och ett prov! En av läxorna är en jätte jobbig No uppsats och den ska vara klar på fredag kommer aldrig att hinna, men jag brukar alltid vara grym på att prata till mig extra tid så det kommer nog gå bra ändå. Nu till vad jag har gjort idag, ja jag blev väckt runt 10 somna om och gick sen upp vid halv elva typ, då åt jag frukost och somna om efter det. En rolig sak om igår innan jag fortsätter med vad jag gjort idag, igår så skypa jag med Eme och då så somna jag då vi prata, haha, det var lite Loligt..Men sen runt klockan två idag så åt jag lunch, planerad fisk med potatis, muuums<3 Sen satte jag mig vid datorn ett tag och idag kunde inte mina föräldrar skjutsa mig till matchen efter som min mormor hamnat på sjukhus så de skulle åka dit med några grejer åt henne. Igår så fick vi ringa ambulans och allt, det var som en mardröm, mamma berättade att hon gått på toa och när hon kom tillbaka så låg mormor i sängen med tungan utanför munnen, det var så himla hemskt. Jag var jätte rädd men som tur var att när ambulansen kom så vaknade mormor, hon hade bara fått en känning som man får om man är diabetiker men hon fick ändå åka in eftersom att några dagar innan så hade hon ramlat ur sängen och slagit sig och hon har för lite blod i sig också. Och nu har jag fått veta att hon ligger på 80 i blodvärde när man ska ligga på 120 så hon måste ha någon inre blödning så de fick skicka akut efter ersättnings blod från Uppsala men jag vet inte om de fått något än...Men hon mådde annars bra idag som tur är. Men matchen idag gick skit, jag spelade så himla dåligt så det är inte sant...vi låg under med 3-0 i första halvlek men tillslut vann vi med 5-3 men alla spelade dåligt idag tycker jag men jag var typ sämst enligt mig..men mamma o pappa sa att jag inte var sämst men de vill säkert bara inte göra mig ledsen...eller ja jag vet inte men det var rena turen att vi vann i alla fall...Det är nog allt jag gjort idag, efter innebandy matchen så satte jag mig vid datorn som vanligt och just nu så chattar jag med simon, jätte kul -_- Nej men jag antar att det är bättre än att inte göra något alls..Men nu ska jag lägga upp några bilder och sen ska jag fortsätta att chatta lite sen ska jag försöka sova...
Jag som taggar innan match :D
Det här är ett MÅSTE efter match!! (eller ja oftast)
Jamen botten upp då ;) HaHa, lite failade bilder men de får väl duga antar jag...Hejdå rå antar jag, sov gött<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0