Onsdag!!

Hej,Hej på er! Idag ja, vad har jagh gjort idag? Typ inget, har gjort klart no uppgiften men mer än det har jag bara ätit och sovit, hehe, senare har jag träning också ser verkligen fram emot det så jävla fucking mycket för igår jag vill inte vara värsta egot här men igår var fan den bästa träningen jag någonsin gjort!! Jag brukar vara ganska blyg på träningarna, inte prata då vi kör match och så, men igår jag vet inte vad det var men jag var som en helt annan person, jag pratade och skrek, gav beröm och ja som man ska göra helt enkelt och det gick så himmla fucking bra, vill att varje träning ska vara som igår så därför måste jag ju prata och jag blir ju mycket bättre om jag pratar också för då får man bollen oftare och kan visa vad man går för! Haha som sagt inte för att vara ego men jag spelade så himmla bra igår!! SÅ HIMMLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!! Nu ska jag bara göra samma sak idag så kommer jag verkligen tro att jag är sjuk eller något, hehe, nej men då har jag blivit en ny person måste jag få säga. Men jag hoppas jag gör lika bra ifrån mig idag, hoppas, hoppas, hoppas!!! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG! Men ja, vad ska jag säga nu, har inget mer roligt eller intressant att bertätta?!? Jo juste jag,Eme och kanske Katja (tror jag) ska in till stan och shoppa lite ngn helg, omg! Ser fram emot de så himmla mycket, utom de att jag är lite rädd för stan och då det är så mycket folk och så, det har jag varit ända sen jag var 6 år då vi skulle åka till italien (första året vi skulle utomlands) så åkte vi buss då skulle vi först åka tåg till malmö och sen buss där ifrån, när vi väl var i malmö och skulle ta in på hotell så fick vi gå en bit och då när vi gick på gatan så hörde vi skott bakom oss och det där sitter i mig fortfarande så jag gillar inte stan så mycket men jag vill gilla stan för det är så himla kul när man väl är där..Och ja det var skottlossning 50 meter bakom oss och den som sköt sprang mot vårat håll, ursch, det var så ja vad ska man säga? Men jag har väl släppt de där lite, men det kommer ju ändå sitta i lite, ex att jag inte gillar stan så mycket, men jag vill ändå åka in till stan med Eme och Katja men jag hoppas att jag kan ta mig samman lite..Men, men vi får se hurdet går med det, hehe, behöver ju köpa nya byxor, tröjor, eyeliner, nätstrupor och ja lite mer saker. Men ja jag ska lägga upp några bilder, får se om jag hittar några bra från igår, och sen ska jag spela lite sims tror jag, jippi! Sen är det FLOORBALL TIME! 
 
 
 
 Omg♥♥
 
Vad platt hår jag hade på bilder och utsläppt, okej bilderna är inte direkt fina men jag får väl bjuda på de lite, hehe..Men den sista bilden den är bara för snygg, JACOB!!! Nawwww♥ Ja men de bilderna får räcka så tja,tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0