Mitt första inlägg

Mitt första inlägg i min nya blogg, skita ul. Kan väl börja att berätta lite fakta om mig. Jag heter Elina är 14 år (fyller 15 i April) jag älsar djur,innebandy(andra sporter oxå),spela och min familj o vänner. Jag spelar innebandy i Bro ik och nyligen så spelade vi en cup i Falun där vårat 98 lag fick fairplay pris och 97 laget fick guld. Jag spelade i 97 laget men en match i 98 laget, det var jätte kul på cupen och det bästa med att vi vann förutom äran är att vi får gratis inträde nästa år, båda lagen! Jag bor i skokloster, typ ute på landet...nej okej inte direkt men ibland känns det så är ofta helt öde här. Om ni inte vet var skokloster ligger så kan jag säga att det ligger nära Bålsta. Min familj består av mig, min mamma (Lena), min pappa (Classe) och min storebrosa (Elias) en hel och oftast lycklig familj, sen antar jag att min mormor är en del av min familj oxå. På tal om mormor så nyligen så hade hon rammlat ur sin säng och legat på det kalla golvet i ca 5 timmar innan larmcentralen om och hjälpte henne upp...sen så när det fått upp henne så lämna de bara henne och låste inte ens dörren efter sig. Snart ska hon läggas in på sjukhus för att hon har för lite blod i kroppen och så har hon problem med andra saker som de ska kolla upp. Nu så har hon världens blåmärka på axel, kul för henne (var sarkastisk). Men nu till hur min dag har varit: I morse hittade jag inget att ha på mig sen när jag väl hittat kunde jag inte bestäma om jag skulle ha mjukisbyxor eller röda jeans. Valde jeansen till slut. Sen hittade jag en grå munk jacka som jag aldrig sett tidigare, fattar inte hur den hamna i min garderåb. Men jag valde att ha mig på den och ett gult linne under ofc..Skolan har väl varit sådär idag lite segt har det gått idag..I musik o jumpa har vi bara teori så det suger! SÅ JÄVLA LÅNGTRÅKIGT SÅ DET ÄR INTE SANT!!! Men efter skolan blev allt mycket roligare för då åkte jag in och shoppa med bästisen Emelie...Ok låter som om man vore typ 3, bästisen, men jaja skit samma. Vi gick först till lindex där vi stannade i flera timmar. Jag hittade två snygga bh som jag ville ha, så gick och provade och de passade perfekt. Sen tänkte jag köpa lite smink men hittade skit snygga byxor så blev tvungen att ha, så jag lämnade tbx den rosa bh och köpte en leopardfärgad istället. Byxorna var svarta tyg jeans typ, jätte sköna! Jag hade tänkt köpa örhängen oxå, hittade ett packet där man kunde få 6 st eller om det var 5 för 79.50 och alla örhängen var sit snygga men jag får köpa de nästa fredag då jag ska in dit igen med Eme (Emelie). Sen åkte jag hem till skogen och var hemma i någon timme innan jag drog ut med Katja och senare om Eme oxå..Jag och Katja gjorde en skit flummig dans medans Eme filmade, det var typ  ja lite strip aktig dans måste jag säga men vi var helt uttråkade och var lite flummiga så ja vad gör man inte då?! Nu ska jag lägga upp några sit fina bilder på mig med min nyfunna munk jacka och svarta jeans...Bilderna är inte direkt skit snygga eller hela jag är väl inte så snygg...MEN JAG STÅR FÖR DEN JAG ÄR OCH SKITER I VAD NI TYCKER!! Bara så ni vet ;)
 
 
Japp där har ni super snygga jag med mina nya kläder, har även min nya bh ;) Men nu ska jag avsluta mitt första inlägg ska göra mat till marsvinen och sen måste jag gå lägga mig, har match tidigt imorgon..Måste gå upp vid åtta och jag som brukar somna vid fyra, så måste försöka somna nu så tja,tja bitches!!! PS:Kan vara stavfel men ni får stå ut med det plus så cp sig "k" på mitt tangentbord så därför kan det saknas ngt k i vissa ord..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0