Måndag -_-

Ja då var det måndag igen...Gillar inte måndagar de är den trögaste dagen på hela veckan tycke jag plus så har vi inga roliga lektioner, om man nu kan säga att någon lektion är rolig...Nu till vad jag gjort idag, jag gick upp vid klockan 6.15 och åt frukost, två smörgåsar med skinka och ett glas oboy..Sen så gjorde jag i ordning mig för skolan, jag mådde jätte illa på morgonen kändes som jag skulle spy men senare så mådde jag bättre. Sen då man var i skolan så började helvetet...Men jag hade min underbara vän Maya som tur är, hon har gjort så att jag hållit mig glad hela dagen. Sen hade vi en ny träslöjds lärare eftersom våran är pappaledig och jag tycker att han var snällare än vår ordinarie, han var uppmuntrande och vänlig inte alls så dryg som den andra. Sen så råkade jag låsa in min nyckel i mitt skåp idag så jag fick knipsa det, smart va? Nej men sen då jag väl satt på bussen så somnade jag och vaknade, somnade och vaknade och höll på så några gånger, skit drygt...Jag har varit jätte trött hela dagen, i och för sig så sov jag bara 2 timmar man ändå. Sen när jag var hemma så har jag faktiskt inte sovit, jag satte mig vid datorn och kollade på fb lite och chattade med några, sen så åt jag mellanmål också. Jag har hållit på att somna flera gånger vid datorn och just nu så får jag spänna upp mina ögon då jag skriver för att inte blunda till..Egentligen måste jag plugga men jag pallar verkligen inte så ska vänta tills efter maten, har skit mycket läxor och kommer inte hinna klart med allt, jag blir nästan frustrerad då jag tänker på hur jag ska hinna klart med allt och samtidigt göra det noggrant? Jag har No prov på onsdag om kroppen,celler,sjukdomar och hur maten löses upp del efter del i kroppen, ex om man äter en smörgås med smör o ost så ska man veta vart saker förbränns och så. Sen till på torsdag har jag tyska där man ska översätta en tysk låt text till svenska och så har jag idrotts läxa där vi ska läsa en text om skelettet, leder, muskler, musklernas funktion, nervsystemet och grov- och fin motorik. Sen till på fredag så har jag två musik läxor, en där vi ska välja fyra musikstilar och skriva om vad som kännetecknar just den stilen och sen ska man jämföra alla musikstilar med varandra, sen en läxa där vi ska lyssnar på ca 11 olika instrument och då han spelar upp det instrumentet ska vi veta vilket det är och kunna hur det ser ut. Sen så har vi två No uppgifter en laborationsrapport om saliv och en jätte stor uppsats som jag knappt börjat med, det är en sexualkunskaps uppsats där vi har ca 6 punkter där man måste skriva jätte mycket och invecklat om man vill ha högt betyg vilket jag vill, men mamma lova ju att hjälpa mig med den som tur är. Sen har vi en till idrottsläxa där vi ska läsa om ätstörningar och friluftsliv, fattar inte hur de tänkt att vi ska hinna göra allt, vi började för fan skolan för mindre än en vecka sen, man kan inte ha så här många läxor då! Blir ju fan så frustrerad att jag börjar gråta nästan, imorgon tänker jag fan ta ett snack med min kontakt lärare om att om det fortsätter så här att man har tusen läxor och så har man träning så komme jag få en hjärnblödning snart!! Känner mig så himla stressad och ja...Men nu ska jag äta middag och sen ska jag plugga som jag inte börjat med än, blir så himla deprimerad, jag har tillräckligt med saker att deppa över, behöver inte deppa extra mycket tack vare det här!!! Men nu ska dra, måste plugga, plugga, plugga hela natten lång! Kanske lägger in ngt snabb inlägg senare, men här kommer lite bilder från dagen.....
Jag efter en lång skoldag, så trött ser jag ändå inte ut, men vad har man smink för ;)
Några visa ord från Maya, eller ja visa är det kanske inte men jag diggar orden ändå: Var inte en mes, från M
Ja så här ser mitt golv ut så jag pluggar, roligt det kommer bli att städa sen -_- Ja jag tror att de bilderna får räcka för idag och som sagt kanske jag lägger ut ett snabb inlägg senare efter jag pluggat och just nu så lyssnar jag på en japansk låt som Maya visa mig, fattar inte varför jag lyssnar på det fattar ju inte ett piss av vad de säger, men jag gillar hennes röst och rytmen, det är en tänkarlåt vilket jag gillar, den heter Hiiro no Kakera OP[full] - Nee....Men tja,tja bitches då, hörs senare och annars hörs vi imorgon, nu ska jag tagga No!!! Puss ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0