Lediga!!!

Sry att jag inte skrev igår men var skit trött och tror jag fått typ järnskaking eller i alla fall en hård smäll i huvudet för igår så råkade min kompis smälla upp sin skåpsdörr i mitt huvud så nu har jag en bula och blåmärke i pannan, kul..Sen så mår jag illa och dagen innan igår är lite suddig kommer ihåg lite men det känns snurrigt. Och idag är jag ledig och imorgon oxå är vi har utvecklingsamtal på skolan så då får vi några uppgifter med oss hem och ja det är typ bara att chilla för det mesta, hehe, men ja klockan 15.00 har jag samtal men jag måste ta bussen som går 13.40 bara för att jag kommer försent till mötet om jag tar en senare, hatar att behöva åka buss till skolan! Men,men sånt är livet..Asså yolo jag har börjat använda yolo till många saker just nu vet inte varför jag menar det är ju typ världens sämsta ord men den har liksom fastnat i mitt huvud, DAAAAAAMMM YOLO!!!! Nej men det är störrande att säga yolo hela tiden men kan inte sluta, och goda nyheter jag kanske ska få köpa min mammas arbetskamrats (sanna) iphone jippi då kommer jag äntligen få en bra mobil och inte de sega mobiler som jag haft innan! Men det är ju bara kanske så vi får väl se om jag får den eller inte, men ska inte ta ut lyckan i för väg som jag gör ganska ofta dess värre. Igår i skolan så var det jätte pinsamt för vi filmar en reklamfilm där jag och min kompis Elin ska vara sminkade som typ fjotisar i början av reklamen och då fick vi gå runt som fjortisar hela dagen, skit kul, jag vet vad ni tänker varför inte bara tvätta bort? Men det var så här att första lektionen var so och sista svenska och på båda de lektionerna skulle vi filma så då hade vi behövt sminka oss igen och det pallade jag inte..Men som tur är brukar jag alltid ha smink men Elin brukar aldrig ha smink så alla la ju märke till henne typ, HAHA, rätt åt henne eftersom hon smällde upp skåpsdörren på mig! MOHAHAHA!! Asså igår och idag så har Danne frågat om jag skulle vilja vara med honom idag, man ba, äää varför skulle jag vilja de när du beter dig som en barunge och kan inte prata ut med min KOMPIS, och herregud varför skulle jag vilja vara med honom? Men även om jag hade velat (vilket jag verkligen inte vill) så kan jag inte eftersom jag gjort de uppgifter vi ska göra och sen har jag ju utvecklingsamtal och sen har jag träning ikväll, om jag nu inte är för snurrig i huvudet för det?!? Hoppas jag kan träna, får väl göra mitt bästa i alla fall..Men jag ska lägga upp några bilder från igår och sen ska jag göra mig i ordning sen måste jag åka buss, jippi...
 
 
 
 
 
Fixade till mina mobil skal igår eller i förrigår (kommer inte ihåg) blev nöjd med de, jag ritade med nagellack på de om ni undrar..Och bilden där vi är sminkade så syns de inte så bra att vi är sminkade sry, men det var det bästa bilder jag hade..Och den sista bilden, ja vad ska man säga om den? Det är lilla jag de, de kan jag säga och för första gången på skit länge har jag utsläppt hår!!! Många komenterade de, hehe, men skriver kanske ikväll också så...Tja,Tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0