Kommer inte på någon bra rubrik!

Blev inget till inlägg igår och jag som SKULLE spela sims, ja de gjorde jag inte heller igår, hehe...Men nu lämnar vi gårdagen, idag har jag varit på konfaträff, det var rätt så kul men vi fick säga och upprepa våra namn tusengånger kändes de som..Gruppen värkar schysst tycker jag och ja vad ska man säga mer då? Jo justjag höll på att svimma  på konfa träffen, eller ja det kändes som om jag skulle göra de och jag har svimmat förut två gånger efter varann inne på intersport, inte kul kan jag säga..Känns som om man har minnesluckor eftersom man inte uppfattar vad som händer även fast jag visste vad som hände..Fett skumt efteråt kan jag säga, men som tur va svimmade jag inte på konfan men jag somnade typ, hehe..Men sen direkt efter konfan så var det raka vägen till innebandy match, och till lunch åt jag två mackor, bra lunch innan match, men vi vann med 4-2 som tur är men kände mig helt slut och borta innan vi ens hade börjat matchen vilket inte var så roligt, men pappa sa att man såg inte de på mig att jag var borta och trött och så vidare..Sen nu när jag är hemma ska jag försöka plugga till eng provet som blev inställd förra veckan för att läraren var sjuk, och jag som satt uppe och pluggade som in i helvete, så jag måste koncentrera mig på det nu, men pallar inte!! Och jag har ju läst de förut så om jag läser frågorna så borde jag kunna de ganska väl, så jag ska bara läsa igenom kanske två gånger sen bör det räcka, sen när jag läst igenom de så ska jag packa ner allt smink jag ska ha imr, vi gör en reklamfilm i skolan och då ska vi vara sminkade som värsta fjortisarna (eller ja typ) sen så ska vi ha krigsmålning oxå, ser fram emot det, men urch tänk att visa sig i skolan som värsta puder dockan..Jaja vad gör man inte för höga betyg liksom, hehe, nej nu ska jag plugga och där med basta...Måste spela lite farmville 2 oxå, har typ blivit beroende av de (not funny). Men jag har typ inga bilder att lägga ut, eller ja inte några som jag tagit idag..Juste tog ju egobilder igår, men de är inte vackra kan jag säga..Men jag får väl bjuda lite på mig själv, hehe...
 
 
 
 
HaHa fina bilder va? Det är de där som tjejer gör när de har super duper tråkigt, sminkar upp sig själv och tar egobilder...Och jag är inte alls svart om ögonen, hehe...Nej men nu ska jag plugga, önska mig lycka till..Tja,Tja bitches<33
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0