Innebandy hit och innebandy dit...

Idag hade jag ju match som jag tror att jag nämnde igår, det var kul förutom att domarna sög kuk!! Nej men de var två unga tjejer som dömde skit dåligt. Vi fick nästan aldrig frislag och det knuffade ner oss så vi ramlade hela tiden men de blåste inte ens fast de förkärnade flera ut visningar! Men vi fick 3 ut visningar och en var i 4 minuter!! Snacka om dåliga domare och det säger jag inte bara för att jag spelade i vårat lag utan de dömde jävligt orättvist...Men,men skit samma vi var ju ändå mycket bättre än de även fast vi var en mindre...och vi vann ju, 3-1, är stolt för jag tycker att jag spelade riktigt bra idag!! Men det roligast var att de var tre stycken som glömt sina blå tröjor(vi spelar i vita på hemma och blå är våra reservtröjor) så en fick ta en kille i täbys tröja, en fick ta våran tränares tröja och den sista fick spela med sin munk jackan, det var ganska roligt, haha! Men jag har inte gjort i mycket annat än att spelat match idag, när jag kom hem så duscha jag och satte mig vid datorn direkt efter det...Just nu så skypar jag och kollar runt på fb lite, chattar med Danne,Fredde och Simme, och försöker att ladda ner musik till datorn men det laggar så jag får väl skita i det. Men ska lägga upp några foton innan jag avslutar mitt inlägg och efter det ska jag göra mig i ordning till att gå ut senare sen när jag är klart så ska jag nog äta.
Taggar innan match (gammal bild)
Bukalen som f.97 vann då de tog guld :D
Fair play priset :) De bilderna får räcka just nu, tja tja bitches nu ska jag göra mig i ordning <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0