Förlåt...

Jag är ledsen att jag inte bloggat på några dagar men det har varit så mycket..Så många läxor som ska göras och så egentligen så borde jag göra läxor just nu men orkar inte så ska göra ett inlägg eftersom de var länge sen, efter det ska jag plugga lite..Ja vad har hänt i mitt liv då jag inte bloggat, jo en massa saker kan jag säga, jag har bland annat varit så frustrerad över alla läxor, liksom no är jag inte i närheten av att vara klar, sen så har vi gympa prov på torsdag som jag inte tränat ett piss på sen har jag också eng prov och jag har inte ens skrivit klart allt som man ska plugga på och dessutom så suger jag på eng, kommer få F på proven känns det som...Sen så har mitt liv börja typ ja gå åt skogen kan man säga, känns som hela "mitt gäng" ramlar samman, det är så sorgligt ända sen vi började i en ny skola så har allt i mitt liv börjat falla..Kommer inte ihåg sist som jag bara var glad och inte tänkte på något som inte var bra...Jag försöker att vara stark och jag har klarat mig hittills och hoppas att jag förblir det, men ibland blir det för mycket...Ibland skulle jag vilja se vilka som skulle bry sig om jag dog, hur alla skulle reagera, mina vänner, mina förra vänner och ja såna som jag knappt känner..Vilka skulle gråta, vilka skulle inte ens bli ett dugg ledsna..Ja ibland vill jag se det men jag lever ju och de är jag glad över och de kommer jag alltid att vara..Men ja nu ska jag inte göra värsta depp-inlägget, jag kan skriva vad jag gjort idag, jo inte ett piss..Jag gick upp runt tolv och åt frukost och nyss så har jag ätit lunch och i mellan allt de här så har jag bara suttit och glott framför tv, men efter det här inlägget ska jag plugga lite No eller Eng tror jag, ngt av de..Kanske ska jag markera viktiga saker i texten som vi ska kunna till gympa provet..Ja jag ska i alla fall plugga något av allt som jag ska plugga på, haha ja det låter som jag är en plugg häst och det kanske jag är lite men jag väntar med allt till sista sekunden vilket är jobbigt det måste jag bli bättre på, men ja jag antar att de här inlägget får räcka ny och jag ska försöka att skriva imorgon men som sagt, grymt mycket läxor plus två prov nu...BLÄÄÄÄ I HATE THIS!!!!!!! Och just nu så orkar jag verkligen inte plugga när jag har allt de där andra att tänka om som jag tyvärr inte kan skriva på bloggen för att några av mina vänner läser de och då skulle jag verkligen typ ja aldrig gå till skolan igen, och de är ju inget taskigt om de utan bara såna här vanliga saker..Ja som min kompis Katja sa så är vi värsta gossipgirl gänget....Ja nu ska jag lägga ut några bilder, inga ego bilder nu bara några bilder jag hittat på nätet eftersom jag inte har tagit några intressanta kort på senaste tiden..Men kan ta några till imorgon...
Det är så här jag känner mig just nu eller ja som jag känt mig hela helgen typ..
En film jag skulle vilja ha..
Och en till film.. Ja de bilderna får väl duga antar jag, men ska FÖRSÖKA plugga nu, så puss hej ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0