Fjärde inlägget...IDAG!!

Jamen tja på er igen, taggade för vad jag ska skriva i det fjärde inlägget idag, hehe..Nej men fyra inlägg på en dag är inte så dåligt för mig om man tänker p´å hur lite tid och så jag har. Men nu ska jag berätta hur min "underbara" dag har varit, varför jag gjorde " är för att ens dag kan inte direkt vara helt perfekt, det händer alltid något som gör den mindre bra än vad den kunde ha varit och den saken är..Ja det är en sak som jag inte kan skriva i bloggen, sry för det, men de är liksom en vad ska man säga? Okej det räker nog med att jag skriver att ni inte har med det och göra och så lämnar vi det samtalsämnet..Haha oj sry var inte meningen att låta arg eller elak eller så, jag bara skrev som det var inget illa menat, men NU ska jag berätta om hur min dag varit..Jo det började med att jag gick upp runt kvart över sex som vanligt, åt frukost (mackor med kaviar och oboy till, mums) och sen så klädde jag på mig och det självklaraste av allt sminkade mig, varför är det så att man känner sig så naken utan smink? Men efter det så gick jag mot bussen i det underbart varma vädret (host,host) sen var det bara att sitta på bussen i tjugo minuter, ja så ser min resa ut till skolan varje dag..Sen väl i skolan så hade vi kamratstödjar möte på morgonen och Danne var inte med, han kan väl inte ha slutat på grund av de som hände med Katja och allt??Eller?? Men ja,ja skit i han, jag fick i alla fall beröm efter mötet av Karin att jag hade gripit in bra och så, hon ville inte säga det på mötet för att de rörde sig om en mer personlig sak och så..Men ja sen så har jag haft mina vanliga fredags lektioner som är musik,matte,tyska,svenska och gympa och på musiken så fick jag ogiltig frånvaro för att jag kom 10 minuter försent till lektionen för att jag var på möte och på vår skola har vi så här att när man får ogiltig frånvaro så kommer ett sms till pappa och det sms hade han fått redan 4 minuter efter att vi börjat, FYRA FUCKING MNUTER, snacka om att överdriva men jag förklarade ju för Rille att jag var på möte och han är en av de bästa lärarna tycker jag, men lite konstigt att han gav mig frånvaro efter 4 minuter, men,men vem vet som pågår i lärarnas huvuden? Ja de är en bra fråga, som ingen kan svara på dessutom, haha nej jag skojja bara, min föräldrar är ju typ också lärare eller ja inte riktigt lärare, har inte riktigt fattat vad de är, men de jobbar på en skola i alla fall, så långt är jag med! Men på musiken håller vi på att göra egen musik på en hemsida som heter jamstudio.com det är rätt så kul tycker jag och sen på gympan så ska vi göra ett eget träningprogram inför kommande 5 lektionerna, jag ska styrketräna på olika sett, ni vet jag ska bli värsta muskel berget, hehe, nej men jag ska träna upp mig lite och så, visst jag har ju innebandyn där vi tränar både fys o styrke, oj snacka om att jag kommer ha träningsverk de kommande veckorna! Men nu ska jag inte göra så att jag skriver av mig och gör värsta långa inlägget..vilket jag redan gjort typ, hehe, sry för det men jag kommer av mig när jag skriver så nej nu ska jag avrunda, lägger upp lite fler bilder och sen tar jag farväl...föralltid! 
 
 
 
 
 
 
 
Inga bilder på mig nu, känner att jag bjudit på mig själv tillräkligt för idag, hehe, men några super fina bilder på några snygga killar<3 Och super duper söta pikachu<333 Såå söta alla min bilder är, eller hur? Nej men nu ska jag skypa med eme och inte vara tyst och skriva men jag antar att jag ska försöka skriva något(eller några) inlägg imorgonen beroende på hur mycket jag har och göra, men nu ska jag som sagt skypa och kolla runt lite på FB och ja, kanske kolla på något avsnitt av Glee sen, jippi! Men tja,tja bitches<33 PS: Ni tordde väl inte att jag menade farväl föralltid,hehe, busiga jag som luras ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0