FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKET!

Sorry att jag inte har bloggat men det har varit så mycket, läxor, träning och ja mest skola har det varit sen har jag känt mig så himla trött de senaste dagarna så jag har inte orkat..Men ja kan inte skriva så långt inlägg nu får göra det ikväll för jag måste städa, göra eng och sen göra mig i ordning för jag ska vara med Liss och senare ikväll ska jag kanske vara med Simon så du måste jag rappa på lite! Så det blir ett kort inlägg men jag lovar och jag menar lovar att skriva senare ikväll och om jag är trött så skriver jag ändå ikväll kanske inte så långt inlägg bara men nu ska jag lyssnar på One Direction - Little things ni får ändå lite bilder ;)
 
 
 
 
En vindruva som ser ut som en rumpa sen mitt vackra knä efter att jag halkat igår, inga bra bilder men jag har världens knöl på knät så jag kan inte sitta på knä tack vare det sen har jag liteblåmärken här och där, not funny, men de bilderna får räka ni får fler ikväll, tja,tja bitches<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0