Heeeeeeelg!!!!

Sorry att jag inte skrev igår, men det var ju fredag (fyllt upp vett ni). Men nu skriver jag och ja vad har hänt i mitt liv sen i torsdags? Jo jag och min älskling, vilket ni borde veta vid det här laget är min Siz Eme, hon och jag har fått reda på att en kille (nämner inga namn) kanske gillar mig! Lite akward eftersom jag inte pallar med mer drama just nu eftersom ja, alla killproblem jag haft hitills, orkar inte gå in på ditaljer. Men ja om någon gillar mig så ska jag väl inte klaga, det är ju alltid trevligt. Igår så åkte jag in till centrum med Eme, fick en reservplats till praoen men har fortfarande inte hittat någonstans att praoa än och det börjar bli bråttom. Men nu lämnar vi skolan ett tag, jag köpte ett par snygga läggings från lindex igår^^ De är leopardmönstrade och i samma färger som en leopard oxå, har tyvärr inte tagit något kort men kan lägga in en bild imorgon eller senare idag på de. Just nu sitter jag och lyssnar på 1D och skasnart (efter att jag gjort klart inlägget) börja plugga lite så att jag får gå ut ikväll. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag lägger upp lite bilder och sen ska jag plugga, jippi -_-
 
Lite fina bilder på mig och min bebo<3
 
Jag och min bebo igen^^
 
Peace out!!! 
Tja,Tja bitches nu får det räcka, ska plugga nu, bläää jobb!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0