Skolan!!

Ja då sitter man här igen, som alttid, 5 dagar i veckan...JIPPI!!! Just nu så har jag svenska och gissa vad vi gör på svenskan?? Jo vi bloggar, alla duktiga i klassen (inte för att skryta) har fått i uppgift att starta en literaturblogg, så alla vi har en blogg tillsammans, det är kul. Hittills så har jag bara skrivit lite om mig själv på bloggen, ni kan gärna besöka den, jag länkar den på bloggen. Har inte hittat mika (gympa läraren) hoppas han inte är här idag för då kan jag ändå inte göra provet!! Men om han är här så tänker jag ändå inte göra detm, tänker fan eller stanna 3 timmar i skolan efter att jag slutat!! Men det här var bara ett snabbinlägg för att jag hade så himmla tråkigt!!!!
 
En gammal bild från en fotbollscup^^ Så söta alla är!!!! Men nu ska jag dra på nästa lektion som är....vad det nu är, engelska tror jag...Men tja,tja bitches<33333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellimuppen.blogg.se

Jag heter Elina, kallas Ellie, och ska blogga om mitt liv. Hoppas på att det händer något intressant i mitt liv som kan göra att ni vill följa mig. Jag vet att mitt namn, Ellimuppen, är lite p12:igt men det var de bästa jag om på ;)

RSS 2.0